eaglemirek a pokazy jak???Też dawali w palnik tak jak wczoraj :diabelski_usmiech
Źle nie było tylko ciemne i niskie chmury bardzo często psuły efekt (o świetle do focenia nie wspominając) Greka oglądaliśmy już z przeprawy przez buraki prawie przy asfaltowej dróżce. Wszyscy zmarznięci a nie było wiadomo kiedy wystartuje więc się zwinęliśmy. Z dzisiejszych ciekawostek był względnie niski przelot nad naszymi głowami (w poprzek pasa startowego) AWACS, ale nie było tankowca i desantu z transportowca.
[ Dodano: Nie 20 Wrz, 15 19:38 ]
A i ludzików na polu buraczanym to może 1/3 tego co wczoraj :!: :!: :!:
Kiedys tutaj na forum założylem temat odnośnie słabego palenia na zimnym silniku przy pewnych temperaturach. jako że nie znalazłem przyczyny i szukam dalej, mam proste pytanko:
Czy jeśli silnik byl czipowany z 90km do ~115 powinien zostać dobrany inny kąt wtrysku na pompie?
Dodam że ja nie czipowalem, zakupilem pojazd z czipem i tym problemem.
Pozdrawam
stefan599, przyczyn może być wiele.. kąt wtrysku po prostu, jedź i sprawdź w jakimś ogarniętym warsztacie albo znajdź kogoś z klubu kto pomoże. Jeżeli okaże się, że jest poprawny to trzeba będzie szukać gdzie indziej - aczkolwiek wgranie serii i diagnostyka nigdy nie zaszkodzi
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Z tego co pamiętam, kąt wtrysku u kolegi został ustawiony idealnie także nie tu leży problem, podnieśliśmy dawkę startową vcds'em max ile można było i dalej to samo, także moim zdaniem potrzebna jest ingerencja tunera albo wymiana pompy.
Komentarz